Scrapbook Layout [Prater in Wien]


Today I want to show you my scrapbook layout I made at the Ostsee Scrap in Boltenhagen. Andrea Gomoll was our teacher for this workshop and she did a huge job. She is such a cute person and I was really curious how she is in real life. She is just wonderful!


Andrea Gomoll has a very colorful style and I loved her scrapbook layout with lots of flaps and photos she presented us at the workshop.


I had the perfect pictures for these very colorful papers and embellishments. I used pictures from our trip to Vienna.


The most important attraction at the Prater is this huge and very old Ferris Wheel. Emil loved it, but Leon was a little bit scared.


I loved all the funky colors at the Prater and I took a lot of pictures. This scrapbook layout contains 7 photos!





I finished my layout at home and used some additional stuff like enamel dots, alphas, washi tape and colorshine by Heidi Swapp. I am really happy with the result! I will make more pages like these. Thank you Andrea for all the inspiration!

Kommentare

Maren Volpert hat gesagt…

super! ich werde immer neidischer: mein layout liegt noch in der tüte....
ganz liebe grüße,
maren

Mel hat gesagt…

*lach*
Meins ist auch noch nicht fertig - und wird es wohl auch nicht mehr... Ich hab dieses geniale Vellum leider für ein anderes LO entwenden müssen und das Papier mit den Tickets und Tags ist zu ein paar Karten geworden! :-)
GLG!!

elvan hat gesagt…

OHHH, du bist schon fertig!! Und es ist mal wieder sooo toll geworden!! Meins liegt auch noch in der Tüte. Ich freue mich auf nächste Woche, wenn ich Zeit habe, alles nachzuarbeiten!!

Viele Grüße,

Elvan :-)

huebs hat gesagt…

Boah, das LO ist auch schon fertig.... Du bist der der rasende Wahnsinn und keiner hält mit.

Liebe Grüße von Steffi

Alexandra Boehnke hat gesagt…

Wow - ist ja der Knaller! Du hast es echt super bunt gehalten aber ich mag sowas ja. Eine wirklich tolle Idee!